bad update

helluuu sunshines! förlåt för min dåliga uppdatering.. inte okej, ska jag genast ändra på !!
lite kort om mina första dagar på lovet har börjat riktigt bra, tidiga uppgångar och långa jobbdagar ;)
i måndagskväll efter jobbet åkte jag hem till min underbara marie för att ta farväl av henne för hon och hennes syster malin (som äger cafet) drog till thailand i tisdags, så nu är det jag och ida(på cafet) som bossar på cafet dom närmaste två veckorna! så det blir mycket jobb och huvudet går i ett hela tiden. men det är verkligen jätte roligt att dom kan åka iväg och få lite semester och vågar lämna ansvaret till oss, hur vågar dom.. ? haha nä vi sköter oss faktiskt riktigt bra måste jag säga och det rullar på som vanligt så det känns skönt!
men imorgon blir det som en fredag på cafet i med att det är långfredag så har vi stängt så då blir morgondagen som en fredag vilket betyder att jag och ida börjar redan klockan 4 imorgon.. lagom tidig uppgång eller hur ?
vi brudar som rockar på cafet (tessan saknas dock på bilden)

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0