då var andra gången gjord! yeeeah

efter lite tjat fick jag med mig pappsen ut och övningsköra! ja denna gången var det JAG som tog tag i det, bra inställning där louise!! JAG SKA ha det där nedrans körkortet innan september så det så, så det är bara ut och köra...
gick faktiskt rätt bra, träffade även min vän lisi som var ute och körde hahah trodde jag skulle köra av vägen så som vi vinkade hahah.. ja du är för underbar du ♥
nu ska hoppa in i duschen innan jag bänkar mig framför tvn och barcelona ikväll som resten av familjen utom mamma dock! haha inte lätt när man har fotbollsnördar i familjen då dras man med ;) puss på er!
hahaha, efter första gången jag var ute och körde!

Kommentera här!<3
Postat av: Tessan

snacka om att ljuga louise, du fick ett utskällning av mig igår som gjorde att du tog tag i det! haha! kasss ;)

2011-04-06 @ 21:07:21
Postat av: Tessan

snacka om att ljuga louise, du fick ett utskällning av mig igår som gjorde att du tog tag i det! haha! kasss ;)

2011-04-06 @ 21:07:39
Postat av: lisi

äntligen möts vi ute i trafiken :D är grymt stolt över dig busan!<3 pusssssss

2011-04-06 @ 22:00:37
Postat av: louise

therese, du har inget med detta att göra........

helt klart min egna förtjänst!! :D

lisi: tackkkkkkkkkkk, stolt över mig själv! haha

inte långt kvar tills vi möts utan våra pappor brevid ;) dååduuuu

2011-04-07 @ 15:49:01
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0