fridayyyyyy

påsklov, checkkkkk!
idag gick dagen fort för man visste att efter sista lektionen då är det ett feting gött lov som väntar, och vi fick även tillbaka våra ekonomiprov och det gick rätt bra ändå, så går på lov med leendet på läpparna :D
nu sitter jag här med min bästa vän och vi har precis sminkat folket som gör sig redo för rockfest ikväll!
så nu ska vi fixa det sista innan dom drar iväg och vart jag&ida tar vägen det återstår att se, ha en bra fredag gott folk!
underbara sis!
ser bra ut loooois...
daaaaaniel
fina mickis!
resultatet, snygggggt asså.. haha
ha så kul ikväll nu snyggingar!!

Kommentera här!<3
Postat av: miccis

MEN LOUISE jag ser helt dyng ut hahah! ;) Men dom andra va riktigt rockiga!!

2011-04-16 @ 02:51:16
Postat av: louise

hahah, det gör du verkligen inte!

hur fin som helst :)

2011-04-16 @ 16:31:14
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0