hejhej träningsvärk

godmorgon! kommer knappt ur sängen... nådde iaf datan utan att behöva sträcka på mig allt för mycket haha..
asså jisses vilken träningsvärk jag har!! visst är det väl skönt att man verkligen känner att träningen tar men vara stel som en pinne är ju sådääär alltså! haha, nä nu ska vi se detta positivt att jag kört riktigt bra och det ger resultat det är ju ändå det man vill? nu ska jag kliva ur sängen och göra mig redo för skolan med hög bra musik i bakgrunden, då piggnar man alltid till! en ny favoritlåt som spelas i mitt rum om och om igen är andreas wijks "like my style", riktigt bra! passar ju rätt bra med like my style, brukar läsa hans blogg ibland riktigt go klädstil den där killen! kika in bloggen här och tryck på bilden för att lyssna på låten, puss på er ♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0