söndagkväll

nu är jag nyduschad, har dammsugit hela rummet och bytt alla lakan i sängen! den ser så skön ut så kommer springa och lägga mig där när som helst!!
egentligen skulle jag behöva packa upp och göra iordning på allt som blev inhandlat idag men känner att jag får ta det imorgon ist ;)
mitt helt klart BÄSTA INKÖP idag, det blev en KAMERA, en svart samsung ST60!! 
så länge som jag tjatat om att köpa en och det aldrig blivit av, vet egentligen inte varför menmen så händan efter kommer det bli bättre kortuppdateringar, eller ja ska försöka iaf... haha!
nu ska jag gå ner och mysa lite med m&p innan jag intar sängen, godnatt mina vänner♥
puffade kuddar, nybäddad säng kommer sova som en gudinna i natt!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0