judas, baby

hon gör det igen!
"i wanna love you but something is pulling me away from you"
lady gagas nya låt JUDAS, har spelas dag in och dag ut här hemma.. gillar den starkt!
och denna låten får mig tänka på en person, och du vet exakt vem jag menar ida hahahaha. kom hem NU så vi kan ligga på marken och bara skratta ihjäl oss till denna låten! 
nu saknar din bästa vän dig lika mycket som du skrev att jag faktiskt skulle göra... (hon skrev nämligen varje dag i min allmenacka så jag inte skulle glömma av henne haha)
torsdag
fredag
lördag
söndag
måndag

Kommentera här!<3
Postat av: ida

Att du ens orkar med mig......... haha i love you<3

2011-04-25 @ 23:32:07
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0