onsdag 13 april

hejhopp mina vänner!
har precis kommit hem från skolan, är helt slut... förutom att jag har träningsvärk från gårdagens träning (gruppstyrka och zumban) så är jag allmänt seg bara. kan ju vara att jag inte är helt frisk än så kan va förkyldningen som spökar lite och sen var det tidig uppgång idag, egentligen är ju onsdagar då jag har min gyllene sovmorgon men inte idag inte var och jobbade några timmar istället. sen efter att hört självaste ida jarlhed gått och sjungt kebabrulle,kebabrulle och toarulle,toarulle ett ex antal gånger så kunde man inte tänka på något annat än ida jarlhed och den där kebabrullen och toarulle haha! jo var tydligen något igår på bigbrother att han "gurkan" skulle göra en audition och då hade han gjort sin egna verision av mikrofonkåt som han kallar kebabkåt! hahaha asssså herregud.. och det dumma är att nu kan jag inte hålla mig ifrån att kolla på det så dags att kika in gårdagensprogram då basshunters audition va i bigbrother till hans sommarplåga och bbs låt yeeeeah, peeeeace!

här är gurkans audition hahaha

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0