onsdag 27 april

det första man gör när man kommer hem : checkar fb! sen kollar lite bloggar, vad gör man sen jo man går in på facebook igen... och sen händer inget kul där och man trycker sig vidare till en ny sida i någon minut innan man igen hamnar på facebook ? herregud, är sjukt vad man kan bli beroende av det asså! vad skulle man göra utan facebook?
så jag ställde mig själv frågan, hur många av "vännerna" är egentligen din vänner ? hmm insåg att jag hade nästan 1100 st och så många vänner har man ju inte även om jag nu känner väldigt många och har många vänner så är det ju inte SÅ många! så har börjat mig facebook rensning hahah. hur fjantigt låter inte det då. men så är det, och har på 1 dag fått ner 80 st som man knappt hade en aning om vilka det va, bra där lois!
nu ska jag kika fortsättningen av herrarnas korta, innan det är dags för en ny facebookrunda ;) hahah skämt och sido..

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0