tackar det underbara gänget på jobbet för en toppen helg!

hemma efter en helt underbar helg spenderat i göteborg och idag på ullared!
igår när vi kom fram till göteborg gick vi till en jättemysig tapasrestaurang "manana" och satt där hela kvällen med solnedgång, härligt umgäng och underbar mat och dryck!
imorse ställde vi klockan på 6.00 för att stå redo med kundvagnarna kl8 på ullared, och ni tror inte det är världens kö.. jisses, ullared levererar alltså!
jag tog sofia i handen, som aldrig varit där förut och det tog oss 4,5 timma att ta oss igenom allt och få en överfull kundvagn, hur underbart!
fick med mig riktigt bra saker sen även blir det ju en hel del skit bara för det är så billigt tycker man men det är ju en annan femma haha ;) sen var det gasen i bott och hem till tibro igen och jag hann knappt komma innanför dörren innan jag vände igen och tog racerbiken till gymmet för lite zumba och styrka :D nu ska jag hoppa in i duschen, hörs sen ♥ bilder kommer imorgon!

Kommentera här!<3
Postat av: sofiia jarlhed

Tack själv sötnos :D

du gjorde att jag gillade ullared ännu mer än vad ja skulle gjort utan dig ;) underbar helg <3

2011-04-11 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0