söndag kväll

finns det något bättre än att gå och lägga sig i en nybäddad säng? själv ligger jag nerstoppad i min systers nybäddade säng, så skönt! är tyvärr för lat för att byta i mitt rum idag så ikväll kommer du garanterat få mig som nattgäst sis, bara så du vet  ♥
och vad har jag gjort idag då.. ingenting ungefär skulle ju kika på no strings attached men det visade sig ju bara vara något virus likande skit :( den hade ju biopremiär i torsdags så var för bra för att vara sant att den skulle finnas redan nu...
sen nu mot kvällen blev det faktiskt en sväng till gymmet för att skakade lite rumpa på ett zumbapass, hurtigt!
nu ska jag avsluta denna söndagen med kanal4 kika klart stockholm-båstad och sedan filmen taken(hett tips,verkligen hur bra som helst!!) innan det är dags för en skön natts sömn, godnatt bloggen
trailern taken.

Kommentera här!<3
Postat av: Tessan

mh, jo det var jätte mysigt! ditt långa hår i ansiktet och du putade med röven så jag knappt fick plats och tog två kuddar av tre och ah, jo men jätte skönt! :D

2011-04-04 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0