vilken underbar dag!

direkt när jag kom hem från jobbet för någon timma sen, hoppade jag i bikinin och somnade som en stock ute i solen! tror på den lilla korta tiden hann jag bli lite röd, lyckat! det var verkligen så sjukt underbart att ta igen lite sömn för det blev en tidig uppgång för jobb imorse och hade kunnat ligga där hela eftermiddagen men det hinner inte jag med nu måste hinna packa, byta om och fixa mig för om 20 min kommer marie och hämtar upp mig för att sedan åka ner och möta upp alla tjejer på jobbet och sätta gasen i bott mot göteborg! kommer bli en riktigt fin kväll, och imorgon laddar vi upp för storshopping i ullared! så ha en bra helg så hörs vi imorgon ♥ puss
den här våriga outfiten slänger jag på mig idag!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0