en dag på jobbet

puuuuuh, nu kan jag andas ut igen!
har verkligen varit en helstressig dag på jobbet idag, hjälp vad mycket folk och beställningar det är nu och sommaren har inte ens börjat haha.
så himla roligt och det är ju så man vill att det ska vara :D
och imorgon startar vi upp våran glassbar, eller min lilla glassbar som vi brukar kalla det! sen ska det ju bli toppen väder imorgon så passar ju perfekt med glass då!
och om några veckor börjar vi även med mjukglassen, kommer bli en riktigt bra sommar känner jag :) så då hoppas jag ni kommer och köper en massa glass av mig !!
nu ska jag ta mig en lååååång dusch och sen krypa ner i soffan med mammsen och kika en bra film! pusssss♥
underbara tjejerna på jobbet! ♥
(bild från helgen då vi va på jobbresa i ullared, kommer mer bilder senare)

Kommentera här!<3
Postat av: mammsen

Hoppas nu att tårtorna jag ska hämta smakar riktigt bra så jag slipper skämmas på jobbet idag ;-)

2011-04-15 @ 07:27:33
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0