härliga göteborg!

nu är jag hemma efter en hel dag i göteborg tillsammans med mina bästa vänner victoria,ida,vattenflaskan och alvedonen ;)
vi strosade runt i affärerna lite och jag fick med mig en supermysig halsduk och vantar hem, så nu känner jag mig "hyffsat" redo inför hösten som nästan är här!
sen blev det inte så mycket mer shoppat för oss utan vi pallrade oss ut och laddade upp inför rixfm festival, åh så bra det va! käääärlek
nu sitter jag här och nästan somnar på stolen är så galet trött så ska kika ett othavsnitt och sedan blir det faktiskt till att sova! en sjuk vecka väntar så gäller att jag vilar upp mig ;) godnatt vänner♥
danny levererade big time om man säger som så!!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0