Dan före doppare dan

Man skulle tro att det var julafton idag. Åkte till systrarna jarlhed för att ha lite catching up från gårdagens bravader och fick med mig dessa fina hem, är dom inte to die for? Kääärlek, just saying. Så de åker in i garderoben på direkten! Annars då? Jo, haft en super mysig dag tillsammans med släkten med våran traditionella bowling/middag och pakettävling såhär dagen innan julafton, jag lyckades få med mig presentkort på bion och lite godis. Nu ska jag kika lite gg, godnatt mina vänner♥

Kommentera här!<3
Postat av: your lover boy

Dan efter doppare dan menar du? :) hahahahaha

2011-12-24 @ 00:12:39
Postat av: emilia

Grymma! vart kommer dom ifrån? =)

2011-12-26 @ 17:06:20
Postat av: louise

Dom kommer ifrån nelly.com :)

2011-12-31 @ 00:42:00
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0