New Years eve

Då har ett helt åt gått.. Tycker detta året gått för fort, känns inte ens att det vart jul än!
Men 2011 var ett mycket bra år, ska försöka sammanfatta det lite månadsvis såhär innan mina La familja systrar kommer för att börja skåla in denna dagen i jacuzzin!
Januari
Det nya året startade och skolan satte igång så smått. Vi fick besök av våra belgare som vi hade ett utbyte med.
Alla sventorpfester sätte fart
Februari
Åkte iväg till USA, LA.. med familjen. En helt otrolig resa, vill tillbaka!
Mars
Hade mysiga kvällar med tjejerna
Men självklart blev det många partykvällar!
April
En galen påskvecka som även leverarade en grym utgång på skärtorsdagen
Hade många brännbollskvällar och kvällar i blåder/schytts stuga
Maj
Min och Idas vårtradition med meldoifestivalen på lördagskvällar, Eric saade vann och kom 3a i eurovision!
Härliga ute kvällar med underbart folk
Åkte till beligen
Juni
Förfest hos pepita innan Tibro crusingen

Mina sötingar 1 år! 7 juni

Inlines kvällar med Ida och Marie
Spårade kvällar..
Örlenhäng
Studenten
Laddade upp inför kvällen på olstorp
Midsommar
Juli
Åkte på peace and love!
Varberg
Augusti
7 augusti kom och jag fyllde äntligen 18!!
många partykvällar blev det
jag och bästa vännen tog en resa till alanya, spårat är bara förnamnet
September
Biokvällar
¨
Min och min bästa väns 18års fest
Oktober
Tog mitt efterlängtade körkort
Min bästa vän fyllde 18 och krogenlivet satte fart


November
Var en galen början på denna månaden, då vi åkte till stockholm två helger först på rihanna och sen en morochdotterweekendx2.
December
bakisshopping i gbg
många härliga bad i jacuzzin
och självklart många lyckade utgångar även denna månaden.
Nu när man kollar tillbaka så gjorde man sjukt mycket och jag har inte ens fått med hälften här.
Hoppas och vet att 2012 kommer bli minst lika bra!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0