13 december 2011

Bara en vecka och en dag kvar till LOV. Hur sjukt är det inte egentligen att det redan är jullov och julafton snart? Jag har inte riktigt fått dendära riktiga julkänslan än, men den kommer väl. En bra början är väl att få tillbaka snön igen tycker jag.. Annars då, både mycket i skolan och mycket jobb. Denna vecka är det jobb varje dag, ska även hoppa in som tränare i mstad och så skola på det. Så det är stressigt såhär för mig i juletider. Skulle även behöva hinna en tripp in till stan och handla de sista klapparna.. Men nu ska jag sätta mig ner med rättskunskapsböckerna och plugga inför det näst sista provet i år, känns hyfsat skönt asså! Ha en fin kväll vänner ♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0