life is not always a bed of roses

har inte blivit mycket bloggande idag men har haft riktigt kvalitets tid med min bästa vän victoria ♥
började med efter skolan att vi tog oss bort till gymmet där vi körde av en timmas pass innan vi tog hos hem till victoria för en riktigt myskväll, saknat dom kvällarna bruden !!
så blev mycket prat och film på det, började med beck HAHAH GUNVALD,vilken stjärna!
vi såg enslingen, bara älskar beckfilmerna !
sedan bläddrade vi igenom bland kanalerna och hittade en RIKTIG GULDPÄRLA.
"my sister´s keeper"
grät konstant hela filmen, den var så rörande så det går inte ens beskriva!
handlade om en tjej som hade cancer, hur hennes familj hanterade det, hur hon själv mådde och ville få ut av sin tid under cancern... jisses, man måste oftare tänka på hur bra man har det.
uppskatta livet mer och inte klaga på skitgrejer som egentligen inte ens är värt att diskutera utan tänka på dom som faktiskt är så sjuka,kanske inte har en familj osv. och som mister sitt liv som ung eller som gammal. nä nu rinner det bara jag pratar om det.
det var en så sevärd film! vet att det blivit mycket film det sista, sooooorry.
men nu ska jag krypa ner i sängen och ladda inför en ny dag med nya möjligheter ! godnatt mina underbara♥
tack för en underbar kväll min vän!

Kommentera här!<3
Postat av: Maya

åh jag älskar både alla beck och my sister's keeper!! och hörredu louise, tycker det är dax för att träffas snart snygging:D<3

2011-02-25 @ 15:36:41
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0