dagens utmaning

haha mina två knäppisar till killkompisar fick idag för sig att dom skulle skaffa jobb...
jo och inte vilket jobb som helst utan på ett cafe !
så dom blev seriösa, seriösare än dom någonsin vart.... bad om ett recept på kladdkaka och dom sa att dom skulle göra det, jo bullshit ?
HAHHA NÄ ! för då när man loggar in på facebook har båda killarna gjort varsin kladdkaka !!! dog av skratt...
så vilken var nu bäst ?
isaks resultat
paulos resultat
hahah , ni är galna pojkar men gillar er ändå :D
nu ska jag strax krypa ner i sängen (blev allt lite pluggande ikväll ändå) för min hjärna är fullproppad med massa historia, stormaktstiden hit och dit...
andra adolf,gustav vasa jag hur ska man hålla koll på alla ?
så godnatt bloggen ♥
paulo och isak får avsluta en bra tisdag !

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0