fridaymorning

har inte blivit någt bloggande dom senste dagarna, har helt enkelt inte hunnit !!
men idag är det iaf fredag, ska snart dra till gymmer och sen blir det frukost resterande dag ska vi spendera på disney land! har ju inte hunnit med att berätta att vi byte hotell i onsdag så detta hotellet ligger lite utanför "centrum" som vi bodde förut. man fattar inte hur sjukt stort det är alltså, galet. igår åkte vi på en 9 filig väg hur galet ?? alltså 18 totalt på bredden och ändå var det köer... ja GALET ! och igår var vi på legland på förmiddagen och sedan begav vi oss till ett stort shoppingcenter, jag var i mitt esse kan jag säga ! hittade en hel del, men vet i fan hur jag ska få med mig allt hem.. får nog låna lite plats i jonas eller gustavsresväska, dom är inte lika shoppinggalna haha. nu är det dags att dra mig till gymmet, ha en bra dag allihopa ♥

jag och lady gaga i tisdags !

Kommentera här!<3
Postat av: ida

SNYGGGGGG SOM FAN ÄR DU!

2011-02-18 @ 18:17:17
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0