just like old times

nu har precis min vän ida åkt hem efter en hel kväll i min soffa framför melodifestivalen like old times!
och dannys låt har spelats om och om och om igen, IN THE CLUB THE CLUB!
även försökt oss på movesen men går inte riktigt så bra...
och nu har jag precis fått låten av syster min också så nu kan den spelas anytime, lovely !
längtar som bara den till näst nästa vecka då det är först min bästa väns 18 års firande och sen melodifestivalsfinalen på det, vilken drömhelg ! då är jag och ida som spikade framför tvn, wieeeeee
nä inte sitta här mer nu, ska jobba 7 imorgon bitti eller ja om några timmar... och lär bli en LÅNG dag imorgon ;)
godnatt mina godingar♥
grymmmmmm!

Kommentera här!<3
Postat av: ida

LOVE YOU BABE!

2011-02-26 @ 15:37:56
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0