moooovies

så nu känner jag mig snäppet fräshare och har krypit in i myskläderna!
som sagt, har precis tagit ner lite filmer till datan och dom verkar riktigt bra.. så tänkte dela med mig av dom till er!
♥film nummer 1 är MEAN GIRLS 2 !! alltså en fortsättning, och jag som bara älskar ettan det är ju bara ett måste att se tvåan.
♥film nummer 2 är "going the distance"..
en äkta amrikansk romantisk komedi, hur bra kan det inte bli!
♥film nummer 3 är "he´s such a girl"
även detta en romantisk komedi, verkar verkligen som en riktigt gullig film.
visst verkar dom alla 3 riktigt bra ?
det tycker iallafall jag :D men ikväll blir det ingen av dessa filmer utan ikväll blir det den efterlängtade BURLESQUE !! har väldigt höga förhoppningar på den, brukar ju inte alltid va så bra att ha det innan, men trailern är så bra så den nästan gör hela filmen! så dags att hoppa ner i sängen och bädda in mig för lite filmkikande, puss

Kommentera här!<3
Postat av: ida

BRAAAAAAAAAAAAAA TIPS FRÅN COACHEN BABE! ;)

2011-02-21 @ 20:26:48
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0