ni har väl inte missat

att nu har melodifestival låtarna kommit ut på spotify !!
och ja jag bara ÄLSKAR DET ! eller JAG OCH IDA älskar det, vi sitter som helt galna vid msn just nu hahah..
ja vi har aldrig kallat oss själva normala....
finns sex låtar som är värda att verkligen ta en extra titt på...
danny-in the club
eric saade-popular
loreen-my heart is refusing me
love generation-dance alone
melody club-the hunter
linda bengtzing-e det fel på mig
sen är även linda pritchards-alone hyffsat bra, tror bara jag måste lyssna på den lite mer bara :D
tyvärr så är ju inte melody club vidare till finalen och love generation,loreen,linda pritchard bla är vidare i andra chansen så vi får se på lördag vilka som blir dom två som går vidare till finalen !
mina tummar hålls fortfarande för danny och eric saade!
mina boys det dära !

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0