plugghästen looois

blev verkligen inget bloggande igår, nästan INGEN data överhuvudtaget..
var helt upptagen med pluggande, jisses.. brukar inte vara den som pluggar så vidare mycket (tyvärr) men igår, ekonomin var som rena arabiskan, förstod inget om omsättningshastighet, inköpsanmodan ja ska inte plåga er med ord som är helt obegripliga !! men när jag gick ut från ekonomisalen idag, kändes det faktiskt helt okej.
tror nog mest jag var så glad att det var över, men trodde nog det skulle vart 1000 gånger svårare..
så nu ska jag var duktig, riktig duktig och ta fram italienska böckerna och starta inför provet på torsdag. har ju trotsallt lov snart och inte bara lov utan en UNDERBAR resa till USA, på fredag morgon !! puss på er♥
du är GALET GALEN goding därför jag gillar dig så !

Kommentera här!<3
Postat av: ida

<3

2011-02-09 @ 14:56:50
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0