take my hand, close your eyes

har nu hamnat framför datan, ingen skräll direkt !
kom precis hem från gympan, har vart tränare åt lite mindre tjejer i konståkningen.
riktigt roligt faktiskt, det är kul att vara på isen eller som nu ha gympa och få lite känlsa av konståkningen ibland har ju ändå varit en väldigt stor del i hela mitt liv! så även om man inte är intresserad av att åka konståkning längre, så kommer jag aldrig släppa intresset för konståkning det kommer alltid ha stor plats i hjärtat ♥
sen idag har jag även vart på gymmet, känns roligt att gå och träna nu så imorgon kör jag ett pass igen !
men nu blir det duschen och lite käk för min del.

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0