universal studios

JISSES, säger bara det ! vilken place alltså...
vi har tillbringat hela dagen där, besökt westeria lane (desperate housewives)noch andra många filmer och åktraktioner!! helt otroligt verkligen.. se hur en film spelas in, hur dom speciella effekterna läggs till och hur dom skapas, ja helt imponerad.
nu är klockan inte mer än 9 men vi har fortfarande inte kommit in i dygnsrytmen än... för i sverige är det just nu 6 på morgonen eller natten så nu säger jag godnatt för mig och ni får några bilder från dagen! kommer komma in mer sen när jag kommit hem så nu får ni bara ett smakprov, hihi. pusss och godnatt mina kära läsare ♥
gabriell solis house !
det är jag, lillebror, svampbob och dora haha !
och min syster och drakula....
och den sista bilden den är BARA till dig IDA JARLHED, pusssssssss

Kommentera här!<3
Postat av: ida

och du vet att jag älskarrrrrrr dig, köp med massssssssa hem...hihi<3

2011-02-13 @ 11:43:02
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0