what to do

oj nu har jag mycket att göra!
och klockan är redan massa och jag tänkte att jag skulle komma i säng tidigt idag... glöm det louise!
jag ska-
boka biljett
-packa väskan(vilket alltid tar tusen år när man får packa om, om och om igen för man lägger ner för mycket..)
-duscha
-städa rummet
-fixa iordning huset så mamma och dom inte får en chock när dom kommer hem på söndag
-slå in systers paket
-ladda kameran
-ladda ner låtar som sedan ska in på mobilen
-även försöka bränna en skiva.. tror det får bli ett samtal till syrran borta i varberg som kommer dumförklara mig som vanligt, men får väl bara leva med det känner jag haha.
nä dags att sätta igång listan blir bara längre och längre... så först och främst hmm boka biljett känns bäst så jag kommer någon vart, hörs nog snart igen!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0