TRÄNINGSVÄRK på träningsvärk gynnar?

efter en heldag med jobb så mötte jag upp min fina vän sara för att köra våran "nya tisdagstradition".
mycket tjöt och mys + zumba på det! idag körde vi tillochmed dubbelpass, gruppstyrka+zumba.
så mina armar skakar och benen drar efter mig, så känner mig som en seg snigel som försöker ta sig framåt med andra ord går det ju inte fort .. haha.
men nu känner man ju verkligen att träningen tar och det är ju så det ska va ?
så med det tar jag någon dag träningsledigt för jag vart så duktig!
nu ska jag hoppa i sängen och kika ett othavsnitt, var sjukt länge sen. rädd att det både kan bli 2 och 3 avsnitt när man väl börjar.. godnatt vänner♥
sara&me.
saknar belgien och vill utomlands NU!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0