vilka sjuka dagar

efter en 6timmars bilfärd och middag på bryggan är louise på plats hemma i tibro och jag lever!
vilka sjuka dagar vi fick! hel nöjd med denna trippen. klart man hade mått bättre med "vanliga" toaletter, dusch och sova i sin egna underbara säng men tyckte det gick helt okej iag och  nu har jag för första gången upplevt en festival och jag är grymt nöjd!
kan vart både första och sista gången jag gjorde just en sånhär typ av resa men det var LÄTT värt det. man har varje dag vart omringad med underbart folk, härligt väder, bra musik,grymma artiser/band!
detta tackar jag alla på tibro camp för, hel grymt!
nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, och kommer sova som en gudinna ikväll det känner jag. godnatt vänner♥
en av många hundra bilder!
tråkigt att batteriet inte räckte till sista kvällen men that´s life.
ska försöka slänga in lite bilder till er imorgon :)

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0