midsommar

nu springer det folk i hela huset, bord och stolar flyttas hit och dit !
ett långbord på hela garageinfarten håller på att bildas, kommer nog bli superduper bra :)
själv har jag precis kommit hem från några timmars jobb och nu är det dags för mig att fixa iordning mig, men det stora missionet är ju KLÄDER, like always.. men seriöst vad ska man ha ? klänning är ju väldigt midsommar, men sen är ju shorts rätt nice också eller blir det regn kanske det inte är så hippigt att springa runt i kortkort och bara armar lixom.. nä idag ska vi trotsa vädret och hoppas på att det håller upp för barbent är ju ändå ett måste på midsommar ?
GLAD MIDSOMMAR MINA VÄNNER♥ hoppas ni får en underbar dag!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0