morning glory

godmorgon mina vänner!
åh vilken underbar sovmorgon jag tog idag.. hade kvalitetstid med min bästa vän ida igår kväll, hade en riktig "idiloiskväll" med gamla&nya klipp från melodifestvalen, vi satt och sjöng, skrattade och bara va. vi avslutade kvällen med filmen tolken som gick på 3an, riktigt bra! sedan somnade jag som en stock och sov ända till halv 12 idag, det var längesen och väldigt välbehövligt.. vaknade upp och kände att ut kan man inte gå så istället kröp jag ner i sängen igen med frullen brevid och kikade den nya filmen morning glory. den var verkligen SÅ BRA, ett hett filmtips!

Kommentera här!<3
Postat av: Louise

Okej, vad synd! Ja men alla kommer säkert åka dit då med så :) puss

2011-06-20 @ 18:20:32
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0