thursday night

idag var det dags att skåla in och fira 366 dagars! ska man börja räkna ner så är det nu, så samlade ihop massa goa brudar för tacobuffe och lite förfest på snickarn innan vi senare drog vidare till simon!
har vart en HUR grym kväll som helst och nu är det bara trycka ner alvedonen och svepa ett glas, ja vatten! så man är fit for fight imorgon då det väntas studentfirande!! hoppas på en solig och fin dag tillskillnad från NU....
jag och min bästa har cyklat genom hela tibro i spöregn och då menar jag verkligen SPÖREGN, aldrig sett det regna så mycket...
och på det började det blixtra, ja undra hur många gånger på vägen vi skrek jag älskar dig till varandra och dör vi dör vi tillsammans, ja det var ungefär känslan... men nu är jag i trygg säkerhet igen och ska vrida ur alla kläder och sedan hoppa i sängen, godnatt mina vänner och tack för en super bra kväll allihopa♥
like youuu girls!
mer bilder från kvällen kommer :)

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0