studenten 2011

vilken underbar och minnesfulldag!
hela dagen spenderade jag med mina nära och kära, då kunde inget bli annat än bra.
alla var på toppenhumör,man skrattade och allt var perfekt !
det var som alltid stressigt på morgonen, blommer skulle fixas (tack snälla mamma för det), min tid hann inte riktigt till till det.. sedan var stod vi redo för utspringet och såg alla fina,glada studenter skrika fan vad vi är bra.
efter utsringet åkte vi hem till min vän jennifer för att gratta henne och sedan avslutade vi hemma hos min BÄSTA KRISTINE ! så underbar är du. där bjöds det på många goa skratt,tårar,god mat och dryck,jättefina presenter och framförallt många härliga minnen!
och kvällen slutade inte där utan jag och studenterna2012 begav oss till olstorp för att fira in 365 dagars.
vilket jävla drag det var, DJsen var outstanding.. sammanfattning, galen kvällen!
SÅ TACK alla studenter och vänner för att jag fick en sån otroligt bra dag och jag hoppas att ni fick en minst lika bra♥
ny! jumpsuit hm, ny!  jeansjacka bikbok, klackisar nelly
GRATTTTTIS UNDERBARA VÄN!
grattis fina ebba!
grattis oliver!
grattis daniel!
grattis killar!
grattis sp3a!
nästa år är det vi som står i den vagnen yeaaaaaaaaah
grattis fina jennifer!
denna fina bilden får avsluta.
tack igen så mycket för en så trevlig dag ♥

Kommentera här!<3
Postat av: Anonym

Tack själv gumman! du är sööt!<3

2011-06-13 @ 22:03:45
URL: http://kristinecohen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0