torsdag 23 juni

äntligen i bilen påväg till smögen,halmstad..... dagens uppdateringar på fb!
ja vem ska INTE åka till något av de ställena imorgon ?
jo jag, trogen tibrobo som jag är :D haha. nä tråkigt att alla åker men nu verkar det som planerna inför morgondagen börjar falla på plats och jag tror det kan bli en riktigt riktigt bra midsommar i år :)
idag är det torsdag, ja dagarna bara springer förbi snart står man där och börjar skolan.. kommer bara säga swich!
hade en riktigt mysig eftermiddag tillsammans med min goda vän sara i skövde, blev LITE shopping idag IGEN..
inte bra detta, dags att hålla i pengarna lite lois ? men man lever ju bara en gång..
nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dejta sängen! godnatt mina vänner♥
jag och min goding, bild från belgien!

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0