30mars ett datum att lägga på minnet

vet ni vad ? jo det ska jag berätta för er !
LOUISE LINDKVIST HAR VARIT UTE OCH ÖVNINGSKÖRT !!!!
ja det är sant, jag tog äntligen tummen ur röven och gjorde det, känns SJUKT bra faktiskt !
och inte nog med det, så gick det faktiskt riktigtriktigt bra, helt imponerad av mig själv.....
körde först bara i industriområdet men sen tog jag mig ut på stora vägen, körde till hörnebo och runt om i hörnebo, detta är ett hallelujja moment som kishti alltid sa i idol haha...
så stolt över mig själv, BRA LOUISE! du ska ha det där körkortet innan september så är det bara!!
det kommer gå, det SKA gå... haha, helt överlycklig som ni kanske märker....
och jag som vart rädd för att ge mig ut i trafiken eller ens sätta mig i bilen och köra vill helt plötsligt bara köra mer.. gaaalet!
den bilen skulle jag gärna köra i...

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0