8mars

imorse åkte både skinnjackan och solbrillerna på när jag begav mig till skolan, vilken känsla !
och på våran engelska lektion som var inställd tog jag min bästa vän i handen och satte oss ute i solen på systeryster med varsin kopp te! VÅR PÅ HÖG NIVÅ..
bilder som vanligt snodda från min vän ida !
efter skolan så var det dags att va på isen 2 timmar och sen en timma fys med mina små godingar, dom är så duktiga! sedan kände jag att jag själv måste vara lite duktig så tog mig till gymmet för 2 timmars träning. körde pw20, crossen20 och sedan 20 löpning och avslutade med en timmas zumba... så nu är jag helt slut :D
dags för duschen och något att käka, puss♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0