feber

känner att jag börjar få feber nu, schlagerfeber!! hahaha...
är sjukt taggad på kvällen, jag och min bästa vän ska sitta som spikade framför tvn med godis,betygsättning och självklart mobilen så vi kan avlägga våran röst.. hihi.
det som är så bra i år är att det kan vara väldigt ojämnt/orättvist efter att juryn lagt sina röster att vi svenska folket har några minuter efter att ringa och rösta så då kan man påverka mer vem som ska vinna !
DAGENS LÅTAR :
1 danny saucedo- in the club
tror han kommer bli riktigt farlig ikväll, han är en av mina favoriter!
tyvärr så är hans och erics låt "lika" och samma typ av folk lyssnar på båda och kanske tvingas välja mellan dom och då tror jag tyvärr eric kommer lyckas bättre.
.
2 sara varga- spring för livet
nä fy, svensk visa.. verkligen hur dålig dom helst !
.
3 the moniker- oh my god
inte en louiselåt, men tyvärr så är han väldigt omtyckt och kommer vara med i toppkampen med eric och danny.
.
4 brolle- 7 days and 7 nights
nä inte en lyckad låt från honom och han kommer komma bland de sista...
.
5 linda bengtzing- E de fel på mej
tycker detta är en riktig härlig låt!!
hon lyckas ofta komma med några svenska låtar som man bara älskar att sjunga med till.
tyvärr, tror jag inte hon har en chans mot killarna ikväll!
.
6 nicke borg- leaving home
har inte lyssnat så många gånger på denna, hörde den en gång och den tilltalade inte mig..
denna kommer nog komma runt 5 platsen.
.
7 swingfly- me and my drum
visst har den är härlig refräng och så men nja den har inte mycket mer...
så blir nog också runt 5 platsen
.
8 sanna nielsen- i´m in love
grym tjej med en riktig pipa! men låten är inte alls i närheten vad bra som hennes empty room var för något år sen. kommer nog komma runt 8 platsen
.
9 the playtones- the king
aldrig hört låten, och det har väl sin anledning.
blir nog en låg placering
.
10 eric saade- popular
oj vad otippat att han skulle vara sist ut. tror det blir denna kille som tar hem allt...
han går hem hos både unga som äldre med hans charm !
så tror det blir en kamp bland tre killar ikväll danny, eric och the moniker.
och min tippning är att det blir eric som tar hem allt, vad tror ni ?
nu ska jag hoppa in i duschen och invänta min vän ida ! pusss♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0