fy storm ute ju!

efter 2 timmar på gymmet har jag nu spenderat lite tid framför serien desperate housewives, så galet bra!
varför ska man bli så beroende av alla serier för.. väldigt jobbigt måste jag säga haha ;)
nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa iordning mig för lite jobb! later


Kommentera här!<3
Postat av: Karin

hej! undrar bara hur mycket kalorier du brukar bränna när du är på gymmet, du brukar ju vara där så länge :)) kram

2011-03-23 @ 15:39:07
Postat av: louise

sv: hej:) det är verkligen jätte olika och har inte så bra koll på det där.. har inte en aning om hur mycket man förbränner under ett easylinepass,bollcore eller zumbapass men som under 1 timmas powerwalk kombinerat med lite löpning blir det runt 400-500 kalorier, tror jag!

sen om jag kör på crossen blir det inte riktigt lika mycket.men när jag är där så länge kör jag alltid ett pass+någon form av "förbränning" innan eller efter, kram

2011-03-23 @ 21:50:39
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0