känner pulsen slå nu

men grattis louise, till ditt första ig! hjälp vet inte om jag ska skratta eller gråta.....
svenska litteratur är nog helt enkelt inte din grej kan vi väl konstatera iaf! jaja, ett enda prov gör väl inget men ändå, fyfannnn! haha
just nu sitter jag och blir spådd av mamma... men får köra om hela tiden för hon tycker jag väljer lite galet, haha du är för go du ;)
snart ska jag åka och ha fys med konståkningstjejerna och efter det blir det gymmet för min del ! pussss på er♥

Kommentera här!<3
Postat av: Mammsen

Du fattar väl att du inte kan välja "kungen" med lite kärlek och mycket pengar.

Då blir du inte lycklig.

Jag vill ju bara ditt BÄSTA!!!!



Haha, du och Ida skulle vart med på min och Malins tid när vi spådde oss . Ni hade dött ;-)

puss puss



2011-03-15 @ 18:21:13
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0