lyckad helg

det blev många timmar spenderade i ishallen!
blev verkligen en jättelyckad tävling, den var riktigt bra/givande. trivdes jättebra som domare och gick faktiskt jättebra,detta var första gången men förhoppningsvis inte den sista, för detta skulle jag verkligen kunna tänka mig att göra igen :) men det tar verkligen på en, inte så konstigt var runt 100 åkare igår som man kollade på och sedan bedömde så jag och linn somnade rätt skönt till en film sen på kvällen.. sen gynnade det ju inte att det blev sommartid och man förlorade en timmas sömn och sen idag hade vi runt 90 åkare så det tar ju sin lilla tid!
men som sagt riktigt roligt och givande. nu ska jag ta mig en riktigt varm dusch, så man tinar till lite och sen kommer jag somna tidigt, så sov så gott sen mina vänner ♥
detta är en av dom 4 minior c klasserna, här tog tibro hem 2,3 och 4 platsen, bra jobbat tjejer!

Kommentera här!<3
Postat av: maya

sv: jaaa de tycker jag med! har bara så himla mycket nu när jag har praktik, träningsläger och allt vad det är:( men vi måste iaf hinna med en fika någon gång nästa vecka när jag kommit hem från lägret? pussss<3

2011-03-27 @ 22:37:26
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0