me and my microphone

sitter och diggar till septembers mikrofonkåt på engelska! synd att den kommit så sent (eller kanske bara är jag som är lite efter... vad vet jag) men man är ju rätt trött på den svenska verisionen nu, men tycker ändå den engelska är riktigt bra den med !
förövrigt så kom jag precis hem från ett zumbapass på gymmet och innan det var jag på isen, så har vart fullt upp hela dagen och inte nog med det så är ju torsdagar dom helt klart jobbigaste dagarna i skolan!!
och blir inte bättre att man har ett sjukt svårt naturkunskapsprov till imorgon som ligger här brevid och väntar på mig! haha, ja jag ska snart sätta igång med pluggandet hade jag tänkt :D
men först blir det duschen och lite käk, pusshejsvejs !


Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0