sista mars

åh en lång varm dusch satt verkligen inte fel nu efter att ha spenderat 3 timmar i ishallen!
idag var nämligen avslutningen för några av konståkarna, bla min grupp så nu är det ledigt fram tills den efterlängtade barmarken drar igång i rankås igen... ja den har man nog ett och ett annat minne ifrån ;)
idag erbjöds det våruppvisning från alla grupper som lite avslutning på året, och nästa år blir det ist en isrevy som avslutar säsongen! känner på mig att nästa års kommer bli riktigt bra, regina har redan "gjort klart" 10 nummer, gaaaalet. så man längtar lite till nästa års "world on ice" som den kommer heta faktiskt.
efter uppvisningen pallrade sig jag och victoria till gymmet och körde en timma, duktiga flickor :D
nu ska jag krypa ner i sängen och vakna upp till fredag och HELG ! underbart, godnatt godingar♥
ge oss tillbaka gårdagens underbara väder!
bild lånad från min bästa vän ida♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0