torsdag 10 mars

om man kollar ut genom fönstret idag, kan man inte tro att vi haft något annat än regn den senaste tiden...
fy vad grått,regnigt och trist det är ute just nu, trodde verkligen våren var påväg men icke sa nicke!
har precis kommit hem från isen, och idag fick jag ett sånt där sug i hela kroppen att jag bara var tvungen att hoppa lite, så körde några dubbelhopp i slutet! tror jag och vicc får ta oss ner till allmänhetensåkning nästa vecka, kan va kul att bara köra någon gång nu när det snart var ett år sedan jag slutade.
nu är tanken att hela kvällen verkligen HELA ska bestå av pluggande.. har nämligen ett stort svenska litteratur prov imorgon som känns sådär måste jag säga! menmen, nu blir det duschen innan böckerna plockas fram...... puss
ser lagom road ut..

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0