just like old times

håller på att packar lite smått... och till vad ?
jo imorgon ska jag åka till mariestad och vara domare, i en konståkningstävling!!
ska bli jätte roligt att få sitta på andra sidan och se alla tjejer som åker. vet ju själv hur det var, domarna var man nästan rädd för.. kanske inte dom som personer utan för att dom faktiskt avgjorde/bedömde sitt åk.
så vi har kommit fram till att jag och linn ska sitta le hela dagen så dom inte har något att vara rädda för, haha. nä så illa är det inte, men det är verkligen en rolig chans eller möjlighet och se om det kanske är något för mig! så 2 heldagar ska spenderas i mariestadsishall och imorgon stannar jag även kvar hos min vän linn♥
vilken nostalgi jag fick nu när jag började prata om att tävla, konståkning och allt det dära!
så ska gå ner och hämtade en dvd som mamma gjorde när jag var liten, den är från 02/03 så den är ju några år...
ska försöka få in ett program här men får nog vänta tills min syster kommer hem för är inte lika teknisk som henne(tar verkligen emot att säga, men det är bara fakta tyvärr!!)
dom här två bilderna är faktiskt från mariestad -03, när jag vann vkf finalen! haha
och min bästa vän victoria tog hem 3 platsen

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0