våren är här nu

äntligen tror jag våren börjar närma sig ? vilket underbart väder!
när jag åkte till jobbet vid kvart i 6 i morse var det absolut inte så kallt som det brukar vara och sen började solen skina redan vid halv 8! det gillar jag♥ nu har jag iaf kommit hem efter en riktigt rockig dag på cafet, jisses vad folk det var. mycket trevligt :D
nu ska jag försöka att övervinna att huvudet egentligen vill sova och jag vill något annat, för nu taggar vi till!
det är ju lördag gott folk, tror det kommer bli en riktigt bra sådan!
en vårdag på systeryster förra året !

Kommentera här!<3
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHHAHAHA!!! Bakis dagen hahaha love it.

2011-03-06 @ 12:41:44
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0