är just nu i systers händer...

tror jag har tappat eller nä mitt hår har slitits av de senaste 2 timmarna... håret bara föll ner brevid mig och ont som bare den har det gjort också !
jo det är nämligen så att min älskade syster var så snäll och skulle göra slingor på mig, började bättre än väntat och sen ..... haha! jag satt och skrek och hon låg halvvikt på golvet av garv, bra kombo ;)
nu sitter jag med gojjan i håret och hoppas på att få skölja ur det snart och se resultatet, kan sluta hur som helst!
men tack sis för du hjälpte mig och håller tummarna för att det blir bra nu  ♥

Kommentera här!<3
Postat av: tesss

Kunde inte blivit annat än bra !

2011-05-26 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0