en månad kvar!

louise nu måste du börja ta tag i grejer här livet !
körkortet ? vad hände... skärpning! nu är det inte långt kvar till den dagen, så nu måste jag börja att köra mycket så jag hinner tills september, jag bara ska ha det där nedrans körkortet då.. punkt slut.
träningen? var ju riktigt igång där någon vecka innan vi åkte till belgien men sen då gick jag och blev sjuk och där var den träningen slut! så nu vill jag bli frisk och då menar jag NU så jag kan börja köra flitigt på gymmet igen..
pluggandet? ja hur vore det att faktiskt plugga till proven i skolan.. rätt smart skulle jag vilja säga, bara en månad kvar IDAG! hur jävla underbart eller ? kan nog vara ett av det mest efterlängtade sommarlov någonsin..
(bilder från 08 och 09 som väcker många fina minnen)

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0