då var det måndag igen

dåligt med updates nu men denna veckan har jag verkligen fullt upp... alla lärare ska slänga in massa prov nu såhär i slutspurten och sen blir det mycket jobb så då kommer inte bloggen vara prio nummer ett,tyvärr!
och vet ni vad,idag fiick vi våran mjukglass till systeryster eller lillstrumpa som glassbaren/creperian heter. Så nu har vi världens bästa mjukglass i tibro, lite kryddat kanske men den var verkligen galet god! så nu hoppas jag att ni kommer och köper lite glass av mig i sommar ;)
nä nu ska jag försöka slänga fram ekonomiböckerna innan jag somnar, känns kul att alla är på krogen idag och slår klackarna i taket och firar 25 dagars medan vi firar 390 dagars med att plugga... godnatt vänner♥

Kommentera här!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0