good night

haft en superduper mysig kväll!
tog min vän i handen och promenixade bort till marie där hon hade lagat underbart god mat och en massa tjöt som vanligt♥ sen slängde jag och ida på oss dojjorna och tog en PW innan vi slutade upp på solhaga för lite solning!
men nä inte för mig, för växelmaskinen ville inte växla så ida sola och jag var sur och tog en pw medan jag väntade på henne.... riktigt kul!!
och imorgon är vi inte sämre än att vi ställer kl på 6 och sedan ut på en pw! godnatt vänner:)

Kommentera här!<3
Postat av: Sara

baaah, hur blir du motiverad till att gå upp så tidigt för pw? ge tips på hur man orkar (psykiskt) hålla igång, tack :D

2011-05-27 @ 17:02:26
Postat av: louise

hahaha !

kan ärligt talat säga att jag inte är motiverad utan säger man till folk att man ska gå ut då går man fan ut också... bra tips va? :D

2011-05-27 @ 19:53:56
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0