haba haba

blir ännu en dag hemma.. börjar bli trött på detta nu, finns ju absolut inget att göra förutom att nöta en massa oth eller gg avsnitt och filmer! och självklart älskar jag det men blir lite långsegt faktiskt.. så nu vill jag bli frisk nu nu nu!
iaf, ikväll är det andra omgången av semifinalen i eurovision. om ni kollade i tisdags som jag gjorde så kan det vart det sämsta jag någonsin sett. sjukt dåliga låtar och framträdanden. det fanns två stycken som jag fastnade för och det var norge och ryssland(som har ett liknande nummer som eric), men redan då skrällade det när en av favoriterna norge inte gick vidare... galet! men ikväll är det dags för eric saade, jag håller redan tummarna för honom och hoppas att inga skrällar ska dyka upp ikväll utan att han går vidare direkt !

Kommentera här!<3
Postat av: maya

sv: ååh det hade ju varit skitmysigt ju! men imorgon har jag fotbollsmatch och sen på kvällen ska jag vara med david.. men jag vet inte om felicia har pratat med ida, men jag tror hon gjorde det. men vi tänkte kanske grilla eller något ett gäng på lördag, ni kan väl vara med då? de skulle jag tycka vore toppen:D<3

2011-05-12 @ 15:15:40
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/
Postat av: maya

jaa visst gör det! men nu vet jag inte hur de blir.. de ska bli kallt i helgen så det låter som att det kanske inte blir någon grill.. jag hänger inte med alls här! vi får helt enkelt höras i helgen så får vi se hur allt faller på plats! puss på dig<3

2011-05-12 @ 21:36:39
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0