life as we know it

jag och min ida hoppade på bussen och gjorde en shoppingrunda i skövde, fick med mig några kassar hem iaf!
sen slutade vi i min säng med filmen "life as we know it" med katherine heigl och josh duhamel och HUR SNYGG är inte han då eller... jisses, ge mig!
och filmen kan vart den bästa på länge, ett måste att se gott folk.
nu väntar jag på att maten ska bli klar, grillat står på menyn! mumsssss

Kommentera här!<3
Postat av: lisi

den e grym!! jag har sett den minst 70 gånger, och nej jag överdriver inte !

2011-05-29 @ 21:48:26
Postat av: louise

hahah, oj lisi då !

ahhh helt gaaaaalet bra, och man blir ju inget kär när man ser denna filmen... nänä!

2011-05-30 @ 20:55:13
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0